maandag 10 juni 2013

Nieuwe start

Welkom op mijn blog,

Mijn naam is Ansjeline Faber-Gerards

Heb sinds januari 2013 mijn eigen atelier in Schagen. 

Na 18 jaar een creatieve winkel te hebben gerund. 

Geef sinds 2005 teken en schilderles, in diverse technieken waaronder aquarel, acryl,artisan (olieverf waterbasis van winton) en olieverf. De onderwerpen zijn naar eigen keuze en heel divers.


Zelf schilder ik sinds mijn kleutertijd en vind alle technieken even leuk. 

Momenteel ben ik bezig met een schilderij welke ik heb opgezet met artisan. Goed heb laten drogen en vervolgens met olieverf ben verder gegaan. Het is een portret van onze kleindochter Eva .  Het is nog niet af maar laat het graag alvast zien. Groetjes 

Ansjeline



Vandaag weer een paar uurtjes hard aan het werk geweest! Een guppie geschildert.  We vorderen dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten